reede, 18. jaanuar 2013

Selle aasta esimene haigus

Olin (olen) haige. Teisipäevast eilseni ei käinud kooliski, nüüd hullult järeltöid - neli iksi eKoolis sees. Oli lihtsalt kurk haige ja kerge palavik ka. Eile algas nohu ja see on eriti vastik, õnneks muu on üle läinud. Igatahes, sel aastal siis esimest korda haige ka oldud. Kui ma õigesti mäletan, siis viimane haigus oli eelmisel aastal kevadel kolm nädalat kestev kurgupõletik, mis mind pisarates pool ööd üleval hoidis...

Muidu läheb täitsa kenasti - eile jõudsin isegi kooli igatsema hakata ja täna on terve päev nii hea tuju olnud. Olen kõikvõimalike inimestega täna rääkinud - Šotimaa sõpradega, Eesti sõpradega ja oma sakslasest kirjasõbraga, kes ise eesti keelt õpib. Ja see on megalahe. Ta räägib nii ilusti, et mul on raske uskuda, et ta selle ise õppis. Ta on armas :)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Tänan et sa minust kirjutasid!
Sa oled imeline ja ma ootan sind näha!! :)

Sarah.

P.S.:
ma ainult ise ei õpi,sa aitad mind väga :)