neljapäev, 14. veebruar 2013

Sõbrapäev

Tänavune sõbrapäev oli väga omanäoline. Koolis kallid ja šokolaadid. Põhimõtteliselt võtsin täna vist mingi 7 kilo juurde... Koolis oli ainult 4 tundi, siis algas gümnasistidele mõeldud ajalookonverents. See sisaldas endas umbes 12 ettekannet meie kooli ja sellega seonduva ajaloo kohta. Mõni ettekanne oli isegi üsna huvitav, enamus oli aga suhteliselt igav. Kõige toredam oli muidugi viimane: "Ma teen hästi lühidalt, ma näen, et te olete juba väsinud." ja siis räägib ja räägib kõikide Tallinna koolide arhitektuurist, ehituse struktuurist, majaplaanidest jne. Parim oli see koht: "Ma hiljem räägin teile Prantsuse Lütseumist ja Jakob Westholmi Gümnaasiumist ka."

Pidin Maalmalt varem äraminekuks luba küsima, kuna olin Mariaga leppinud peale nelja kokku saada. Jäin sinnagi hiljaks. :D Läksime Nõmme sõõrikukohvikusse, kus passisime vist oma 1,5h. Sõime sõõrikuid ja jõime kakaod. Maria oli originaalne ja kinkis mulle sõbrapäevaks šokolaadi asemel klaaspurgi sees nutellat. Pärast läksime veel Maria juurde, kus mängisime klaverit ja tegime napakaid pilte/videosid.





Kommentaare ei ole: