esmaspäev, 8. aprill 2013

Awesome weekend

Lahe nädalavahetus oli :)
Reede õhtul kl 21 paiku tuli meil Mariaga mõte midagi teha. Kella poole üheteistkümneks olin tema juures šokolaadi ja piknikujuustudega. Vaatasime filmi "Yes man" ja chillisime nsm. Maria oli päris vässa, nii et ta jäi poole filmi pealt magama.

Ma teadsin õnneks, kust kapist ma omale teki saan, nii et läksin ja võtsin sealt esimese, mis leidsin. Sattus mingi jube õhuke tekk. Terve öö oli külm olla. Patja polnud üldse, aga see polnud eriline probleem. Vahepeal tirisin maria jalgade pealt poole tekist omale peale, siis oli hea soe...

Laupäeval tahtsime midagi mõttekat teha, et mitte tervet päeva maha lorutada. Käisime raamatukogus Mariale ja Liisale kohustuslikku kirjandust võtmas. Siis läksime Paavlisse. Maria leidis endale sealt mitu särki ja ühe seeliku. Ma sain ka midagi. Kõht oli väga tühjaks läinud, niiet otsustasime Hessi minna. Sõime end väga täis ja läksime siis minu juurde.

Mängisime Dance Centralit Kinectis. Ja mängisime klaverit. Ja üldse.. Öösel tegime pannkooke ja ajasime kella poole neljani juttu. Hommikul ärkasime kuskil 12 paiku. Ajasime end suht aeglaselt üles. Midagi väga erilist vist ei teinudki.. Mängisime natuke veel Dance Centralit. Kella 16 paiku läks Maria koju.

Õhtupoole sorteerisime Laura ja Ramsesega issi kruvisid ja vaatasime veel Losti :)

8 NÄDALAT VEEL!!!

Kommentaare ei ole: