kolmapäev, 22. oktoober 2014

Aktiiviga Saaremaal

Koolivaheaeg on ikka tore aeg. Väikesest kurbusest, et Martti eelmine reede koju ei saanud, sain isegi päris ruttu üle. Ta pidi nimelt laupäeval toimkonnas olema ja oktoobrilapsi kamandama. See tähendab aga, et tal on palju suurem lootus minu sünnipäevaks välja saada ^.^

Esmaspäevast tänaseni viibisin Saaremaal, kus toimus Õpilasmaleva Aktiivi väljasõit. Kes ei tea, siis Aktiiv on selline 20st malevaskäinud noorest koosnev grupp, kes korraldavad mõnda asja (nt Teeviidal oma boks, maleva avamine) ja annavad Staabile soovitusi ja nõuandeid malevaelu paremaks korraldamiseks. 

Öeldud oli, et seal tuleb meeskonnatöökoolitus, aga tegelikult kujutas see endast seda, et me mängisime põhimõtteliselt terve eilse päeva malevamänge, mis oli megatore. Saime kõik kolmeteistkümnekesi üksteist paremini tundma ja meil oli niiii lõbus. Nii esmaspäevaõhtul kui eile õhtul olime üleval väga kaua (esmasp kl 2-3ni, eile olid viimased lausa poole kuueni).

Meil on Aktiivis ikka kõige lahedamad inimesed kokku saanud. Usun, et sel aastal muutub Aktiiv palju aktiivsemaks ja me teeme kõvasti rohkem asju. Ja lootust on isegi, et tulevad Aktiivi sõrmused!!! :)

Meeskonnatööna pidime ehitama nii kõrge torni kui võimalik (ehitasime laeni)

Leidsime öösel vanu Stiinasid ja veetsime aega itsitades naljakate suhtesoovituste üle

Jeejee, Aktiivikad!! :)


See mäng oli lemmik vist kõigil....

Nii möödusid meie vabad hetked

Sest Aktiivikad ongi nii imelikud, et ehitavad koolituse ajal vildikatest asju ja panevad neid Instasse.

1 kommentaar:

Maria ütles ...

Ma olen nii õnnelik, et Aktiiv sellise toreda asja korraldas!! Nii kahju, et mina tulla ei saanud.. ma lohutan end sellega, et mul on teised seiklused ees.. :)
Aga nii tore, et teil selline mega tore aeg oli!!