esmaspäev, 6. aprill 2015

Ülestõusmispühad

...ka lihavõttepühad, munadepühad, kevadpühad, paasapühad, kiigepühad.

Veetsin suure reede ja ülestõusmise 1. püha Muugal. Värvisime mune ja meenutasime aastatetaguseid munadepühi, mil meile [mulle, Laurale, Ramsesele] meeldis enim ikka pliiatsite, vildikate ja muude värvidega mune kaunistada.

Või siis ühed pühad, mil emme tegi nii mulle, Laurale kui Ramsesele ühe ilusa lillelise muna, mis me koju kaasa võtsime ning omale laua peale panime. Hommikuks oli Nirr ühe neist kätte saanud ja seda esiteks mööda põrandat taga ajanud, siis aga koore katki teinud ja sealt isu täis söönud. Teised kaks muna peitsime siis ööseks ära - mina keerasin enda oma villase soki sisse ja panin karpi. Hommikul avastasime muidugi need kaks ka kusagilt ahju äärest pooleldi sööduna... :-)

Aga sibulakoortega värvitud munad jäävad vist ikka kõige ilusamaks alati.


Minu lemmikmuna, mis ma tegin - südamega.

Mõned on juba ära söödud, ei jõudnud kohe pilti teha... :-)


Kommentaare ei ole: