laupäev, 14. detsember 2019

Geograafia 100

Selle aasta Valge Reps oli ekstra suur, pidulik ja uhke, kuna tegu oli eestikeelse geograafia (ja üldse eestikeelse ülikoolihariduse) 100-aastase sünnipäevaga. Olin terve Valge Repsi nädala haige olnud ja piletigi ostsin viimasel hetkel lootes, et ehk ikka saan piisavalt terveks, et jaksan pidusse minna. Õnneks sain.

Valge Reps ise toimus ERMis, mis oli väga äge. Inimesi oli palju (enamus vilistlased või muidu-sõbrad, keda ma ei tundnud). Meie kursuselt tuli ka ikka arvestatav kamp kohale, mis on tore.

meie kursuselt kohaletulnud (foto: Janar Lind)

Muidugi ei puudunud programmist esmakursuslaste näidend (kiitus neile - mina poleks vist julgenud ERMis niimoodi sadade ees näidendit teha). Näidend oli väga teemakohaselt ajaloolisel teemal - James Cook ja kuidas temast sai James "Cooked". Seejärel löödi rebased geograafideks ja pidu võiski jätkuda.

James Cook seilab oma laevaga (foto: Janar Lind)

(foto: Janar Lind)

Igal aastal korraldatakse Valgel Repsil õnneloosi (iga peopilet on üks loosipilet) ja nii ka seekord. Eelmisel aastal võitsin ma mingi raamatu, mida ma ei ole vist ühtegi korda avanud (ju ei olnud siis midagi nii põnevat). Seekord naeratas jälle loosiõnn ja sain kotitäite CGI kraami - microfiber rätiku, märkmiku ja veel üht-teist.

meie ka :) (Foto: Kristel Reiss)

Kommentaare ei ole: