teisipäev, 13. september 2022

Vormsit avastamas

Selleaastased suve/sügispäevad veetsime regiolastega Vormsil. Kuna ma polnud Vormsil varem käinud, olin täitsa põnevil. Sõit Rohukülla algas võrdlemisi vara hommikul ja kestis natuke üle kolme tunni. Ma olin endale muidugi nii kudumist kui lugemist kaasa võtnud. :)

Vormsi kaubamaja, kust kohalikku pruulitoodangut ostsime

Vormsile jõudes külastasime kohalikku käsitöökeskust/muuseumit, kus mul vähemalt oli küll väga huvitav. Üks naisterahvas rääkis meile Vormsi rahvariietest ja kommetest ka. Millalgi saime oma kompsud ööbimiskohta ära paigutada ja meile tehti terve saare tuur (bussiga). Vormsil on lõuna- ja põhjaring (mis tegelikult on ida- ja läänepoolsed kaheksakujulise tee osad), mida mööda me sõitsime.

Käsitöökeskus/muuseum

Meie giid oli hästi tore, rääkis palju Vormsi ajaloost, kommetest, tegevusaladest, ehitistest jne. Külastasime näiteks maailma suurimat rõngasristide kogu (kalmistut, kus on 338 rõngasristi) ja Saxby majakat, mille kohta liigub (tõenäoliselt väär) legend, et see on Eiffeli projekteeritud.

Rõngasristid; vanim aastast 1743

Saxby rannal, seal kuskil puude taga on Saxby majakas

Leidsin merikapsast ka

Vahepeal saime süüa ka muidugi ja toit oli väga maitsev. Ja siis olid meile planeeritud mõned tubased ühistegevused, mängud ja viktoriin. Mina ei jaksanud kaua üleval olla ja peale organiseeritud tegevusi läksin üles magama.

Ühe mängu jaoks oli vaja paberlaevukesi voltida

Hommikul peale sööki tegime veel mõned ajurünnakud-mõtlemisharjutused Regio heaks ja siis saime vaba aega, et käia näiteks umbes 7-kilomeetrisel Rumpo matkarajal, mida enamus ka tegi. Rada mulle väga meeldis - oli omapärast loodust, mägiveiseid, kauneid vaateid. Kuna meri oli meie sealoleku ajal erakordselt madalas seisus, sai kõndida ka täitsa Rumpo nina lõpuni ja sealt edasi Korsetile.

Meiega sõbrustama tulnud mägiveis

Ninaots paistab

Ja siis algaski tagasitee. Mina jäin igatahes super rahule selle minireisiga! :)

Kommentaare ei ole: