pühapäev, 20. mai 2012

Selle aasta esimesed

Täna hommikul äratas Maris mind ja Ionat (kes minu voodis magas täna, tegelesime eile õhtul igasugu asjadega) peale kümmet. Õues oli juba ilus päikeseline ilm. Millalgi läksime õues siis. Mina niitsin muru, Maris rohis. Iona istus puu otsas ja luges "Inheritance"-i.

Kui muru sai niidetud ja pesud nööri pealt korjatud, tegime Ionaga selle aasta esimese veesõja. Tõin suure ämbritäie külma vett õue ja tegin kahe pudeli korkidesse augud. Lõpuks olime täiesti läbimärjad. Vahetasime riided. Muuhulgas hüppasime batuudil ja mina päevitasin.

Ja siis tuli mõte teha grillimine. Selle aasta esimene grillipidu ka siis, jee! Tegin toas ühe salati kuni maris grilli üles sättis ja seal igast värke põletama hakkas. Grillisime burgereid ja vorstikesi ja tomatit ja mingit juustuollust, mille nimi mulle kunagi meelde ei jäänud. Kutsusin seda plöga-asjaks. Jube mõnus oli istumine.

Pärast panime veel ühe suure telgi üles, et näha, kas oleks hea sellega SACi (Sacred Arts Camp) minna. Niiii ootan laagrit juba. Eile õhtul tegimegi Ionaga selleks asju. Seal nimelt iga aasta üks turupäev ja me Ionaga müüme isetehtud ehteasju isetehtud paberkarpides. Mõnusad värvilised karbid. Kuusteist tükki tegime.

Ja ma päevitusin selja pealt päris punaseks, korralikud randid tulid ikka (GRRR, ma vihkan rante!!!):

Kommentaare ei ole: