pühapäev, 27. mai 2012

Eurovisioon 2012

Oli siis täna see suur finale. Üldmuljega jäin enam-vähem rahule, paar asja käisid jubedalt närvidele.

Venemaa!!! No ei osanud need mammid laulda ju üldse, kuidas siis 2.koht niimoodi...

Enamus laule olid muidugi mingid suht cheesyd armastuslaulud vms. Polnud just eriti palju selliseid, mis väga erineksid. Eesti oma. Paar tükki veel, mis meeldisid rohkem. Soomel oli ilus lugu, kahju et finaali ei saanud :(

Rootsi võidu vastu pole mitte midagi, "Euphoria" on täitsa hea laul. Punktisumma tuli peaaegu sama suur kui 2009.aastal rekordi püstitanud Alexander Rybak. 16 punkti jäi uuest rekordist puudu. :)

3 kommentaari:

Kaja ütles ...

Eurovisioon ei ole ju lauluvõistlus selle puhtal kujul, vaid hoopis show ja telesaade :) Ja neis kahes viimases kategoorias ruulisid udmurdi memmed küll täielikult! Ma isegi vaatasin kaardilt, kus see Udmurtia või Udmurdimaa täpselt asub, nii et ka väike hariduslik samm sugulasrahvaste tundmaõppimisks sai tehtud :)

Kreete Kakk ütles ...

Show või mitte, aga mulle nad siiski ei istunud :)

Aga üldiselt mulle eriti ei meeldi, et hindeid jagatakse osalt selle järgi, kes su naabrid on... Eks mul siin palju ütlemist muidugi pole :)

Leivo ütles ...

Mulle meeldisid udmurdi memmed kõige rohkem.
Ma isegi hääletasin nende poolt :)