kolmapäev, 28. oktoober 2015

Nagu jää lombi peal

Jõudsin just koju. Võtsin saapad jalast ja salli kaelast ning tundsin rõõmu selle üle, et saab oma külmunud näpukestega loometööd tegema hakata. Rohkem ei pea täna pimeduses läbi oma hingeõhu kõndima. Saab süüdata küünla, närida võileiba ning analüüsida 60 Postimehe Tarbija24 uudist, et järjekordne kodune töö valmissaamisele sammu lähemale jõuaks.

Koolis on nii metsikult palju tööd praegu, et kui meile veel üks asi juurde antakse, siis ma ei jaksa enam ja murdun nagu murdus pimeduses jääkirme lombi peal, kui seda saapaninaga toksasin.

Mul on tarvis kirjutada 60 uudise põhjal analüüs, kuidas ajakirjanikud oma sõnavalikuga lugejat mõjutavad. Mul on vaja 1,5 nädalaga viia läbi küsitlus ja intervjuu ning kirjutada 30-leheküljeline uurimistöö. Vähemalt sama mahukas ülesanne kui gümnaasiumi uurimistöö oli. Ma pean kirjutama vähemalt 2-minutilise video transkriptsiooni sekundi täpsusega. Neid asju on veel ja veel...

Ühesõnaga - aeg lõpetada maisihelveste karbi vahtimine ja kodutööde hunnikule mõtlemine. Aeg alustada selle hunnikuga, et midagi sellest tehtud ka saaks. Ma käin ikkagi ülikoolis ja vaja oma aega kuidagi planeerida, et pühapäeval võimalikult palju vaba aega oleks ja jõuaksin igale poole, kuhu plaanis jõuda.

Kommentaare ei ole: