neljapäev, 5. oktoober 2017

Riga GameCamp

Käisime Marttiga sellisel üritusel nagu Riga GameCamp ehk Riia mängude loomise hackathonil. Tegu on hackathonide sarjaga, kus osalevad inimesed Eestist, Lätist, Soomest ja Rootsist. Esimene üritus oli kuskil kevadel Eestis, aga siis me sellest veel midagi ei teadnud. Nüüd Lätis oli siis sarja teine hackathon. Järgmine on järgmisel aastal Soomes.

Osalejaid oli kokku 90 ringis, neist 19 Eestist. Minu ja Marttiga koos tuli ka mu kursaõde ja kaas-MSP Aleksandra. Kuna buss Riiga pidi Tartust väljuma ebainimlikult vara, otsustasime magamamineku asemel teha süüa, pakkida jne.

Jõudsime Radisson Blu Daugava hotelli kella 9-10 paiku, panime end kirja, saime oma kaelakaardid. Alguses, nagu hackathonidel ikka kombeks, oli paar avakõne ja ideede pitch. Nädal-paar tagasi olime Marttiga kodus naljatanud, et "mõtle, kui napakas oleks cookie clickeri stiilis vanaemadega kudumise clicker-mäng" (noh, kuna mulle meeldib käsitöö, eks). Viimasel hetkel otsustasime, et mis meil ikka kaotada on, teeme oma pitchi ära ja vaatame, mis saab.

Saimegi omale meeskonna kokku! Mina, Martti, Aleksandra ja kaks lätlast, kes meiega liitusid. Meie clickeri-idee arenes omavahelise arutluse käigus veidi teistsuguseks ja lõpptulemuseks saime päris normaalse plaani ja nüüd jäi üle vaid see mäng valmis teha!

48h progemist, digitahvlitega joonistamist, arutamist, vaidlemist, mõtlemist ja tegutsemist ning meie ees oli enam-vähem valmis mäng "Happy Grandma Simulator". Käes oli aeg viimaseks esitluseks. Olime peaaegu viimased. Mängude hulgas, mida enne meid esitleti, oli nii paremaid kui kehvemaid. Mulle isiklikult meeldisid kõige enam "Mosquito Racing, Super Amazing" (sääskede võidusõidumäng inimkehal), üks muusikateemaline mäng, mille nime ei mäleta praegu ja veel paar tükki, mis tundusid rohkem lihvitud.

Jõudis kätte tulemuste teavitamise aeg. Me ei oodanud sellest absoluutselt mitte midagi, kuna eelmisel õhtul mentorite kokkusaamisel olid mentorid meile öelnud, et see on väga huvitav idee, aga et mingit ärilist tulevikku nad sel väga ei näe (ürituse eesmärgiks on rahvusvaheliste firmade asutamine, mis siis arendaksid esiti oma mängu - 1., 2. ja 3. koha võitjad saavad firma asutamisel kohe mingi rahalise summa ka).

Ja lõpuks juhtuski siis nii, et žüriile meeldis meie mäng nii väga, et võitsime 1. koha! Hiljem selgitas üks žüriiliige, et tegu oli lihtsalt nii uudse ja ootamatu ideega, millist nemad veel näinud ei ole ja sellepärast arvavadki, et sellest võib täitsa asja saada. Uskumatu!

Esikolmik

Martti ja Aleksandraga

Mis puutub 10 000 eurosse, mille saaksime, kui viiekesi oma firma asutaksime, siis selle kohta me meeskonnaga veel otsust langetanud ei ole.

Kommentaare ei ole: