teisipäev, 2. jaanuar 2018

Uusaastalubadused

Aasta tagasi ei püstitanudki ma otseselt mingeid uusaastalubadusi, kui oma blogipostitusele tugineda. Lubasin vaid, et loen 2017. aastal rohkem raamatuid kui 2016. aastal (7 loetud raamatut). Ja see mul õnnestus. Lugesin eelmisel aastal läbi 14 raamatut, seega lausa kahekordistasin seda arvu!

Aga mõni tagasihoidlikum mõte eelolevaks aastaks:

* Lugeda läbi vähemalt 24 raamatut
* Pidada edukalt oma bullet journalit (mis see on, kirjutasin siin)
* Mitte koolist lahkuda/välja kukkuda (olgu, see siiski naljaga pooleks, aga mulle endale tundub juba veider, kuidas ma juba kolmandat eriala katsetan)
* Alustada (ja miks mitte ka lõpetada?) autokooliga

Goodreads'i väljavõte 2017nda aasta raamatutest (olin seal lubanud vähemalt ühe raamatu kuu kohta lugeda)

Kommentaare ei ole: