teisipäev, 21. mai 2019

Muudatused elus ja EGEAs

Kevadsemester hakkab vaikselt läbi saama ja suvi on juba põhimõtteliselt käes (kui termomeetrit vaadata). Mõned eksamid on veel jäänud ja närvitsemist ikka jagub, aga see asi saab varsti läbi ja siis saab suve nautida. Sest esimest korda üle väga mitme aasta ei ole ma planeerinud suveks tööle minna. See teadmine on kuidagi... meeldiv. :)

Sain sel semestril oma esimese A (jah.) ja see juhtus väga... uskumatult? Ma ei tea, igatahes asi käis sedasi, et viimase öko loengu lõpus palus õppejõud kõigil, kes on kõikides loengutes kohal olnud, veel auditooriumi jääda. Ta andis kõigile võimaluse vastata ühele küsimusele (kõigil sama) ja kui vastust tead, saad aine A ja head aega. 

Järjekord oli suht pikk ja jõudsin seal ikka korralikult paanitseda. Tuli siis minu kord ja õppejõud näitas laua varjus paberile kirjutatud kolme mükoriisatüüpi ja palus nimetada puuduolev neljas. No ausalt ka, ma mäletasin seda loengut, kus ta mükoriisast rääkis, aga mul polnud õrna aimugi, millised need 4 tüüpi on. Aga ma suutsin selle vastuse puhta loogikaga ära vastata!!! Ma ei saanud vist ise ka aru, mis seal toimus - mu aju töötas mingil ülehelikiirusel ja ütles õige asja ja siis ma juba läksin pisar silmis trepist alla garderoobi ja ei suutnud uskuda, et ma õige vastuse lihtsalt VÄLJA MÕTLESIN.

Igatahes - täna oli EGEA üldkoosolek, kus valiti ja kinnitati ametisse ka uus juhatus. Millest ma nüüd osa olen, hihi. Kandideerimine käis ka kuidagi nii kiiresti, et ei pannudki tähele, kui ma juba seal klassi ees seisin ja teiste küsimustele vastasin, et mida ma EGEAs paremini tegema hakkan. Mis sellesse puutub, siis elame, näeme. Mul algab nüüd alles sisseelamisperiood, mille jooksul kõik oma ülesanded selgeks õpin.

EGEA juhatus: Merli, mina, Liza, Sigrid (foto: Margarita Oja)

uus EGEA juhatus (foto: Margarita Oja)

Ülehomme istun juba topograafia eksamil (mis tuleb megahirmus ja keeruline) ja siis esmaspäeval sõidame kursusega kolmepäevasele tripile Ida-Virumaale Peipsi äärde telkide ja värkidega. Siis on veel looduskaitse eksam ja mingid referaadid-asjad ja ongi semester läbi!