laupäev, 25. veebruar 2012

Vabariigi aastapäeva post siis ka.

Kästi kirjutada.

Käisime täna RSiga jälle lammastele mingit vitamiinisodi suhu laskmas.
Koju jõudes oli niiii ilus ilm, et jalutasin kohe postkontorisse, et LoveFilm posti panna ja veel üks asi teha.
Istusime Marisega verandal arvutis, mõnna.
Magasin pimedal verandal tunnikese.
Sõime.
Tegime vabariigi aastapäeva puhul vana head kama magustoiduks.
Pistsime Marisega kahekesi terve kausitäie nahka. Ups.
Naersime nagu lollid selle üle.
Istusime minu voodil arvutis.
Naersime veel palju.
Laura käskis blogi kirjutada.
Laura käskis öelda, et ma olen talt pooled bändid üle võtnud, mida ta kuulab.
Laura ütles, et tuleb tema kallal vinguda, et ta üldse blogi ei kirjuta korralikult.
Laura ütles et ma pean kurvastama, et mul Javat pole, ei saa Ramsesega vanu häid aegu meelde tuletada ja Runescape'i mängida. :'(

Kõik vist.

2 kommentaari:

..::laura::.. ütles ...

Ise sa küsisid, mis sa blogisse pead kirjutama :) Eks ma siis ütlesin. Selle unustasid ainult kirja panna, et ma kalkun olen.
Ja sa ju ise vingusid, et ma kirjutaks rohkem oma blogi ja rohkem sellest, mis ma teen. :D

Kreete Kakk ütles ...

Kirjuta siis ka :P
Kalkunikene =)