reede, 8. märts 2013

Naistepäev

Tänane päev algas kell 6:38, kui avasin silmad ja nägin kahte musta kogu oma voodi kõrval seismas. "Mul pole ju sünnipäev..." oli esimene asi, mis pähe tuli. Püüdsin neid veenda, et mul käib kahe minuti pärast äratus ja panin silmad kinni. Ja siis mõtlesin, et äkki neil on midagi siit vaja ja ma olen neil ees. Tegin silmad uuesti lahti.
"Tead, täna on naistepäev!" ütles see pikem must kogu.
"Ahjaa...."
Läksime kööki. Issi ja Ramses olid katnud laua, kus olid maasikad, kõrval sulašokolaadi kauss ja marjakook. Selline üliarmas algus päevale :)

Koolis tuli teine üllatus: klassivennad kinkisid igale klassiõele garderoobis roosi. Tohutult armas, tõi kohe naeratuse näole. Iga naisõpetaja, kes meile päeva jooksul tundi andis, sai ka roosi.

Ja viimase tunni ajal (vene keel) saime Lauraga õpetaja loal venkust jalga lasta ja Apri klassi minna, kus issi tegi 11.b-le tundi. Kõik need toredad sin'id ja cos'id ja muidugi robotid.

Kõik roosid koos Maalma laua peal:

Minu oma kodus vaasis:

Hommikune päike :)

Kommentaare ei ole: