pühapäev, 22. märts 2015

Viimane kevadvaheaeg EVER

Teisipäevast neljapäevani olin Kambjas/Tartus. Teisipäeval läksime emmega Kambjasse ja lihtsalt olime. Mängisin Kaspariga (4,5a), Juhan (1,5a) võõrastas veel liialt.

Juhani ja Kaspariga

Kolmapäeval oli siis Tartu Ülikooli lahtiste uste päev. Emme tõi mind linna ära ja ma jalutasin Raekoja platsi juurest TÜ peahoonesse. Seal aulas oli mess, kus sai iga teaduskonna juures käia, flaiereid võtta ja juttu rääkida. Ma käisin sotsiaal- ja haridusteaduskonna ja majandusteaduskonna juures. Vaatasin Üliõpilasküla ja mingi ettevõtlusasja juurde ka. Üldiselt aga olen ma seda infot juba TÜ kodulehelt nii palju vaadanud, et kõik on juba üsna peas :)

Siis mõtlesin, et mul on veel aega enne kui Lossi tänaval olevas sotsiaal- ja haridusteaduskonna hoones loengud hakkavad ja jalutasin kaubamaja juurde. Siis sain teada, et Laura on peahoones ja jalutasin sinna tagasi. Mingi pool JWG abituuriumist oli seal ja ajasime veidi Kristeli ja Mai-Liisiga juttu. Lauraga tegime ka veel tiiru sees ära ja siis ta läks oma teed.


Ma jäin Kristeli ja Mai-Liisiga ning meiega ühines veel paar 11ndikku. Käisime söömas Ränduri Pubis ning pärast läksin ma Lossi 36 hoonesse kuulama loengut, kus tutvustati kõiki sotsiaal- ja haridusteaduskonna erialasid. Tahtsin Marju Lauristini loengut ka kuulama minna, aga Lauristin ei saanud kohale tulla :(

Selle asemel läksin Apollosse. Mind ei tohi enam raamatupoodi lasta!!!! Vähemalt rahakotiga mitte. Ostsin Andrei Hvostovi "Sillamäe passiooni". Õhtul sain Einariga tagasi Kambjasse.

Neljapäeval olin ajakirjanduse ja kommunikatsiooni erialal tudengivari. Hommikul oli Priit Pulleritsu loeng 'uudise sotsioloogia'. Seal vaatasime nende koduseid töid ning Pullerits lasi teistel kommenteerida ja kommenteeris ise, mis kuskil hästi/halvasti on.

Edasi läksime Werneri kohvikusse, kus on maailma parimad koogid. Istusime seal tunnikese, rääkisime ülikoolist, raamatutest ja muust. Ja kuna olin kokku leppinud, et koju saan Marttiga, kes Võrust tuleb õhtupoole, siis läksin ka tööle kaasa ja olin töövari ka kohe otsa :)

Ta töötab ühes tantsukeskuses kommunikatsiooniassistendina. Ülemus andis talle ülesanded kätte ja ütles mulle, et kui ma viitsin, siis ma võin aidata jne. Ma lõikasin siis mingeid kangaid ruutudeks, kuna neil on suur esinemine tulemas ja neid oli vaja seal. Pärast määrisin tennisepalle mingi pimedas helendava möksiga kokku. See oli tore :)


Kuue paiku läksin Lõunakeskuse juurde ja sain auto peale. Ausõna, autotäis sõduritega 2h sõita on omamoodi kogemus. Nad lõhnavad veidralt, kui mitte avatud krõpsupakkide ja muu sellise järele, siis sambla ja higi järele. Kuskil 20km Tallinnast otsustasid nad hakata karaoket laulma ja meil oli päris lõbus sõit :D

Kommentaare ei ole: