reede, 1. jaanuar 2016

Hetki eelnevast aastast + uusaastalubadused

2015 oli mu elus kindlasti suurte muudatuste aasta. Enamik muudatusi olid õnneks positiivsed. Panen omale mõned meeldejäävamad seigad eelmisest aastast ka kokkuvõttena kirja.


1. Viisin läbi varivalimisi.
2. Viimane Koolikell ehk Tutipäev
3. Käisin Zakopanes, Poolas noorteprogrammis (ja põletasin end päikesega nii kõvasti ära, et pole kunagi nii jubedasti põlenud olnud).
4. Sooritasin riigieksamid.
5. Sain Martti kaitseväest kätte.
6. Lõpetasin keskkooli.
7. Käisin Šotimaal.
8. Kandideerisin Tartu Ülikooli.
9. Olin vabatahtlik U23 meistrivõistlustel.
10. Käisin praktikal Äripäevas.
11. Sain Tartu Ülikooli sisse!
12. Ostsin ukulele.
13. Kolisin Tartusse.
14. Läbisin ülikooli rebaste ristimise.
15. Sain 20-aastaseks.
16. Lasin endale tätoveeringu teha.

Saan uhkusega öelda, et täpselt aasta tagasi seatud lubadused olen ma täide viinud.

  • Lõpetada gümnaasium edukalt - DONE, lõpetasin neljade-viitega.
  • Saada Tartu Ülikooli sisse soovitud erialale - DONE, läbisin nii akadeemilise testi kui vestlusvooru edukalt ja sain ülikooli sisse.
  • Leida suveks töö - DONE, käisin Äripäevas (tasustatud) praktikal.
  • Lõpetada vähemalt 50% Reading Challenge'ist - DONE, lugesin 28 raamatut 52st, seega tegin 54%.

Uueks aastaks sean endale järgmised lubadused:

  • Lõpetada minu ja Martti Reading Challenge enne Marttit. :)))
  • Lugeda läbi vähemalt 29 raamatut (et olla eelmisest aastast edukam).
  • Leida see, mida oma tulevikuga teha tahan ja siis teha seda.
  • Leida suveks töö.

Kommentaare ei ole: