teisipäev, 5. jaanuar 2016

Lumi on ilus

Ma peaksin praegu blogi kirjutamise asemel oma raamatut toimetama. Noorteromaani konkursi tähtaeg on juba 18. jaanuar. Õnneks on mul enamus valmis, vaid toimetamine ja paari stseeni lõpetamine veel teha. Oleksin võinud ta juba ammu ära saata (eelmisele võistlusele), aga mingist hetkest tuli lihtsalt kopp nii ette, et ma isegi ei avanud seda dokumenti mingi pool aastat. Aga kuna ma olen sellega juba nii kaugele jõudnud, tuleb ka lõpuni minna. Oleks üks asi vähemalt finito.

Eile oli väga ilus päikeseloojang. Maa on lumine, aga ilmad sellised poolselged ja päike värvis kõik nii ilusasti punaseks. Praegu on ka tegelikult väga kaunis väljas. Peaks hoopis jalutama minema, enne kui päris pimedaks läheb. Või peaks ikkagi oma raamatuga tegelema.

Eile

Täna

Also, tegin banaani-šokolaadimuffineid üks päev.

Kommentaare ei ole: