laupäev, 23. mai 2020

Koroonapäevik #8

Tasapisi hakkab kõik stabiliseeruma. Käisime eile väljas - Creppis söömas ja lihtsalt natuke linna peal. Ma ei ole juba ammu nii palju inimesi näinud! Veider lausa. Ma kohe mõnuga vaatasin ja vaatlesin, sest ma olen nii kaua nelja seina vahel istunud (või käinud sellistes kohtades, kus inimesi eriti ei ole).

Väliprakside kohta tuli ka natuke infot - kaks neljast hetke seisuga toimuvad, veidi teistmoodi (väikestes rühmades ja eraldi), aga ikkagi toimuvad. Jube nõme oleks olnud neid alles augustis tegema hakata. Aga kahe praksi kohta veel ei tea, kas ja kuidas korraldatakse.

Eksamitega olen siiani väga ilusti hakkama saanud, ilmselt isegi paremini, kui ilma eriolukorra ja koroonata, aga see on ilmselt ka õppejõudude jaoks oodatud - kõik saavad ju kodus materjale kasutada, seega ainus viis kindlustada, et eksamit teeb ikka õige inimene ja ilma väga suure abita, on eksami tegemisele ajalise piirangu seadmine. Kui tead, siis tead, kui ei tea, ei tea ja pole ka aega väga otsima hakata. Aga mul ei ole vist ükski semester veel nii ilusate hinnetega olnud, kui see praegune. :D

Vihmasadu lõunaka lähistel

Eriolukord lõppes Eestis 18. mail 2020.
Balti riikide vahet võib juba vabalt sõita, piirikontrolli ei toimu.
Juunikuust saab jälle kinno ja teatrisse! :D

Kommentaare ei ole: