pühapäev, 2. jaanuar 2022

2021. a kokkuvõte

2021 oli täiesti pöörane aasta! Ma ei oleks elu sees oodanud, et see aasta nii tormiline ja emotsionaalne tuleb! Mõnedest asjadest ma ei soovi siinkohal rääkida, aga kõik muu laon kohe letti.

Alustasin Regios tööd. See on minu jaoks väga oluline samm ja olen selle aastaga meeletult palju õppinud. Regio tõi minu ellu nii palju uusi toredaid ja ägedaid inimesi ja rohkem nalja ja seiklust, kui oleksin osanud oodata.

Käisime mööda Eestit matkamas. Erinevatel RMK radadel, rabades jne. Hästi mõnus ja tervendav.

Selli-Sillaotsa matkarajal

Männikjärve matkarajal

Saime covid-19 vaktsiini. Rohkem vist polegi midagi öelda.

Käisin esimest korda elus purilennukiga lendamas! See juhtus tänu töökohale Regios ja see oli niiiiii äge, et sõnadest jääb puudu lausa. :)

Käisin esimest korda elus Vilsandil - see on väga pikalt mu unistus olnud ja suve alguses sain jällegi Regio kaudu kutse Jaan Tätte suvefestivalile "Selle metsa taga...". Käisime Marttiga koos ja see oli ülimalt mõnus ja rikastav kogemus. Pidime sealt kohe ka Hiiumaad avastama suunduma, aga kuna meid tabas kurikuulus kõhutõbi, mis vist tervest Eestist üle pühkis, jäi Hiiumaa reis mõneks järgmiseks korraks.

Jaani pingil

Trad.Fest! ehk Trad.Attack!-i suvine muusikafestival, kus saime terve päeva nautida head sööki ja veel paremat muusikat.

Käisin üle 15 aasta jälle Ruhnul - nimelt toimusid seal Regio sügispäevad. Ja mitte ainult ei toimunud, vaid ma olin üks rakuke selle 3-päevase ürituse korraldustiimis!

Mummi 80. juubel. Väga suur osa Mummi lastest ja lastelastest tulid kokku ja tegelikult oli hästi tore kõiki üle vähemalt saja aasta näha ja kuulda, millega kõik tegelevad.

Käisime Viinis. Ma ei ole kunagi Austrias käinud (läbi sõitmine ei lähe arvesse) ja see reis oli ülimalt õnnestunud. Veetsime Viinis 4 päeva, kaasa arvatud minu sünnipäeva, mil külastasime Viini loomaaeda.

Ja muidugi aasta kõige suurem sündmus - me ostsime OMA MAJA!!! Siiamaani pikutan vahepeal elutoas vaiba peal ja mõtlen, et mis mõttes?! Meil on oma maja?! See ei ole ju päris! Aga tegelt ikka on ja see on meeletult vinge!!!

Lulu. Meie armas kiisupreili, kes meie perega kohe peale maja ostmist liitus. Ta on meie ellu toonud nii palju rõõmu ja nalja, et ma ei kujutaks oma elu ilma selle nurruahvita enam ettegi.

Ja muidugi terve detsembrikuu jagu erinevaid üritusi - kolm soolaleivapidu, Regio piparkoogiõhtu, jõulupeod jne. Kiire lõpp tormilisele aastale!

Kommentaare ei ole: