teisipäev, 13. märts 2012

Väsinud :S

Täna äratus jälle kell 7 (jubee, pole harjunud nii vara ärkama O.O). Sain oma asjadega aga nii ruttu valmis, et sain veel 10 minutit niisama olla. Siis bussile. Jõudsin täpselt. 40 minutit sõitu ja Dumfriesis Colledge'i bussile ümber istumine. Colledge'is saime viiekesi ka veel passida, kuna õpse polnud veel.

Siis alguses pidas Roseann meile väikse loengu ja siis läksime oma Peasid pesema. Ja pidime jälle oma fööniga kuivatamise tehnikat demonstreerima. Enda arust tuli mul väga hästi juba, õps ka kiitis. Meid kõiki. :) Siis need, kes eelmine nädal lokke tegid, sirgendasid täna ja vastupidi. Mina siis sirgendasin oma Pead.

Vahetunnis niisama olime kuskil. Siis edasi oma Peadega. Lõuna ajal istusime alumisel korrusel Ainsely, Megani, Kaylee ja Hayleigh'ga. Ajasime juttu ja sõime. Kaylee ja Ainsley tahtsid et ma eesti keeles midagi räägiksin ja siis iga lause peale tegid suure suu ja suured silmad.

Peale lõunat saatis Roseann mind Receptionisse koos Alisoniga. Pmst Alison pidi mulle 10 minuti jooksul näitama, kuidas appointmente teha jne, aga välja tuli hoopis nii, et ta näitas mulle tunni aja jooksul igast laoruume, salonge jms ja siis olime niisama seal Receptioni laua taga. Ja kui Joyce oma õpilaste soenguid välja hakkas panema, siis aitasime teda. Tore oli.

Koju siis. Colledge'i juurest ilusti bussile. Bussijuhile ütlen, et Penponti tahan piletit, mõlemad naeratame ja kõik on kena ja tore. Sõidame siis tükk aega, Thornhillist läbi, jõuame juba Sanquharisse. Sealt ka läbi ja vurame läbi mingi pisikese küla. Siis bussijuht küsib, kuhu ma õieti tahtsingi. Ma, et Penponti. Tema ohkab ja sõidab edasi.

Mulle tuli meelde siis, et ta Penpontist üldse ei sõidagi läbi, vaid lähim koht sellele on Thornhilli peatus (kus ma oleks tund aega tagasi maha saanud minna -.-). Buss jõuab siis oma suure ringiga Thornhilli tagasi ja lähen seal maha. Õues päris hämar juba. Polnud südant Marist järgi tellida ja hakkasin jalgsi astuma. 2 miili, ega see nii jube ka pole...

Tee läks siiski üsna vaevaliselt, kuna olin terve päev püsti seismisest ja ringi kõndimisest juba väga väsinud. Kui olin peaaegu Goldsworthy muna juures, vaatasin telfist kella ja nägin, et Maris oli 2 korda helistanud. Tundide lõpust juba 2,5h möödas ja mina pole ikka veel kodus. Kui koduni veel tibake maad oli, tuli Anna vastu ja sõidutas mind lõpuni. Nii armas :)

2 kommentaari:

Maria ütles ...

Ma purskasin täiega naerma, kui ma seda bussi lugu lugesin. =DD Kahju, et sul nii läks, aga see tundus lihtsalt nii naljakas. =)

Kreete Kakk ütles ...

Noh, juhtub :)