pühapäev, 16. november 2014

Meedialaager - päev #2

kl 8:34
Oleme kõik ärganud. Äratus toimus kl 7:30, kui üks väga hull tüüp hakkas mööda koridori edasi-tagasi jooksma, samal ajal karjudes "Hommikuvõimlemineeee!! Äratuuuus, SPOOORT, SPOOORT!!!" See ei olnud tore, kuna mina olin saanud magada vaid 4h. Kuna pooled minu toas jäid edasi magama, otsustasin ka selle kasuks ja ärkasime alles kl 8, et sööma minna.

kl 9:02
Istun klassis ja kohe-kohe algab tänase päeva esimene toimetuse töö tund. Veel täpselt ei tea, mida me tegema hakkame, aga ajakavas on kirjas, et otsime teemasid, millest kirjutada. Igaüks peab täna õhtul kella 19:30-ks esitama oma uudise, arvamusloo, reportaaži, intervjuu või ükskõik millise muu artikli, millest valitakse välja need parimad, mis lähevad laagrilehte.

kl 10:49
Istun 1. ja 2. korruse vahelisel trepil ja mõtlen oma lugu välja. Kirjutan Andrei Hvostovist - ajakirjanikust, kes meile 10 minuti pärast tunniajase loengu peab. Mõte ei jookse väga.

kl 13:05
Hvostovi loeng on läbi saanud. Mul on 7 vihiku lk märkmeid ja vaja nendega midagi peale hakata. Kirjutan loengust reportaaži ja kirjeldan Hvostovi poliitilisi vaateid vähemrahvuste osas.

kl 14:20
Kõht jälle täis, aiii kus korises enne. Söögiks oli pelmeenisupp. Kellel tuli idee pelmeenid supi sisse panna, ma ei saa aru?! Nüüd kohendan veel oma reportaaži. Meie rühma juhendajad tahavad ju ikka, et meie kirjutaksime kõige paremad lood, mis ka laagrilehte saaksid.

kl 17:01
Krister Parise loeng sai just läbi. Seda oli raske jälgida, kuna olen juba suht unine (sain öösel ikka liiga vähe magada) ja Krister rääkis hästi kiiresti ja palju. Nalja igatahes sai. Nüüd on veel 2h õhtusöögini ja 2,5h selleni, kui kõikide artiklid-kirjutised peavad valmis olema.

kl 20:50
Kohe-kohe algavad õhtused tegevused. Enamik lugudest on ära esitatud ja juhendajatest kokku pandud toimetus- ja küljendustiim toimetab ja paneb lehte kokku. Terve öö.

kl 00:21
Mängisime jooksmismängu, tegime teatevõistlusi ja laululahingut, mängisime psühholoogi, "ma olen eriline..." ja veel palju muud.

kl 01:36
Lõpuks saan magama. Oli väsitav, kuid see-eest väga tore päev.

Kommentaare ei ole: