pühapäev, 2. november 2014

Viimane teismeliseaasta on alanud

Eile siis sai alguse mu viimane aasta teismelisena (üheksateist). Järgmisel aastal olen juba õige vanamutt ja saan oma vanust alustada juba nr 2-ga.

Reedel tegin veel Merimetsa selveris juustuesitlust ja Martti sai Kuperjanovist nii vara välja, et jõudis mulle tööle järgi. Sealt läksime minu poole koos. Hommikul nagu ikka, äratati mind lauluga üles :) See oli mu elu naljakaim sünnipäevahommik, kuna ma ei suutnud lihtsalt naeru pidada.

Igatahes sain issilt ja Kajalt ilusa käekella, mida soovisin, ja Lauralt-Ramseselt raamatu, mis on "The Maze Runner" kolmeosalisele sarjale eelnev lugu. Niii hea! :) Siis tavapärane lipuheiskamine, see traditsioon sai meil alguse eelmisel aastal minu 18. sünnipäevaga. Kuna seekord oli mu sünnipäev laupäevasel päeval, ei toimunudki lipuheiskamine pimedas nagu eelmisel aastal ja ilm oli ka päris ilus.

Sõime Kaja küpsetatud kringlit ja hurmaad (nämm-nämm). Seejärel mängisime Laura ja Marttiga natuke Eesti mälumängu. Nagu nimme sain ma mingid ülilihtsad küsimused ja mul lihtsalt vedas nii väga, et jõudsin lebolt esimesena lõppu.

Pärast käisime Kristiines kolmekesi, et Laurale läätsi osta ja mind visati Prismast välja, et ma jõlguksin kuskil mujal, kuni Laura ja Martti seal oma salaasju toimetavad. Kristiine pangaautomaat soovis mulle ka palju õnne. See oli naljakas.

Marttilt sain hästi ilusad (ja armsad) öökullikõrvarõngad ja lille. Viisime Laura koju ja läksime Martti poole, kus ta ema mind samuti õnnitles :) Vedelesime natuke aega niisama, siis mul tuli pitsaisu ja ma läksin pitsasid tooma Siilisse. Ootasin väga õhtut juba...

Õhtul siis läksime välja, saime kokku Männiku, Raki, Morteni ja Annaga. Hiljem liitusid veel Laura, Marilin, Juta, Joosep ja Liisa. Meil oli vägaväga tore. Laura-Marilin ja Juta lahkusid esimestena, et viimase trolliga veel koju jõuda. Meie olime väljas vist kuskil 3-4ni ja tulime kesklinnast jalgsi Mustamäele :) Üsna külm oli.

Sain nii palju armsaid kingitusi ja niii tore oli näha inimesi, keda polnud miljon aastat näinud!

1 kommentaar:

Maria ütles ...

Mul on nii hea meel, et sul imeline sünnipäev oli :)