kolmapäev, 26. november 2014

Veider

Niiiiii. Eilne ja tänane ei ole kohe kindlasti normaalsed olnud. Asi algas juba eile füüsikas vist, kui me Lottaga irvasime reaalselt terve tunni ma-ei-tea-mille üle. Ja kui ma suutsin peaaegu maha rahuneda, küsis ta, et mille üle me naerame ja ma hakkasin jälle, teenides õpsilt mitu pahast pilku. Aga no mis ma sinna teha saan, kui ma lihtsalt naeran...

Peale kooli turbotasime minu juurest läbi ja siis Tallinki koolitusele. Seal läks mingi pea 2,5h, mis oli väga väsitav. Siis Rimist läbi. Ja Lotta poole, et kokata. Nimelt 12ndikud peavad koolis iga päev suurtel vahetundidel küpsetisi müüma, et jõuluballi korraldamiseks raha teenida. Meie tegime meega röstitud mandleid ja suuri šokolaaditükkidega küpsiseid.

Ei, me ei naernud üldse :D

Pärast mängisime veel kuskil veerand kaheni öösel tetrist (damn you, Lotta, sa tekitasid minus sõltuvuse!).

Ja täna hommikul kooli minnes oli ka "tore" juhtum. Läksin libedast trepist alla, õlal koolikott, ühes käes riietekott ja teised küpsisekandik. Ja muidugi lendan ma täiega uppi ja maandun istuli. Suutsin sülle kinni püüda kõik küpsised, aga koolikotiga ei läinud nii hästi. Puidust rõngas, mis sanga kinnitas, oli pooleks. Pole hullu, kotti saab ikka kanda veel :)







Kommentaare ei ole: