laupäev, 6. juuni 2020

Meteoroloogia välipraktika #3 - praksi lõpp

Öö oli olnud isegi üllatavalt kerge (kuigi olin sellele eelnenud ööl maganud vaid 4h). Päeval läks asi keerulisemaks. Aeg venis kuidagi palju pikemalt. Vaatlused jätkusid ikka samamoodi, ainult kl 5.30 ärkas Kristel oma 4-tunnisest unest. Kell 6 tegime jälle ühe põhivaatluse. Mõni aeg peale kella seitset otsustasin ma, et proovin siiski magada. Vallutasin Kristeli madratsi (mul endal oli tavaline telgimatt kaasas, Kristelil aga täispumbatav madrats) ja padja ning kerisin end magamiskoti sisse.

Mida aga ei tulnud, oli uni. Ma pikutasin seal umbes 2h, mille jooksul ma vist isegi hästi natuke suikusin unne, aga iga väike krõps või sahin äratas mu jälle ärkvele (kuigi Kristel oli väga vaikne tegelikult). Millalgi tulid aga Roomet ja Tiia-Linda tagasi sisse (nad olid oma autodes uinakut teinud) ja hakkasid seal pilvede atlast vaatama ja pilvedest jutustama, nii et ma ei saanudki enam magada, ka üliõrnas unes mitte. Kristel sundis neid ikka vaiksemaks võtma ja sosistama, sest "Kreete magab", aga mingi hetk ma ei suutnud enam seal vedeleda ja andsin endast märku. Seega uni jäigi peaaegu olematuks.

Tiia sätib tuttu

Päeva peale läks ilm kõvasti ilusamaks ja taevas oli igasuguseid huvitavaid nähtuseid, mida kirjeldada (erinevad pilved :)). Mängisime veel terve "Cards Against Humanity" läbi, et huvitavam oleks (Tiia võitis). Vaatlused läksid suht ludinal juba ja olid pigem sellised väikesed igatunnised õueskäigud, mitte enam niivõrd ettevõtmised. Vahepeal Roomet ja Tiia pikutasid murul ja puhkasid, nii et tegime paar vaatlust Kristeliga kahekesi, aga seegi oli väga OK.

tudunäod ees, aga tuju on hea ja "Cards Against Humanity" on vahva

Praks sai meie jaoks läbi reede õhtul umbes kl 21.30, kui olime teinud viimase põhivaatluse ning selle andmetega vajalikud arvutused. Siis saimegi (väga) väsinuina koju sõita. :) Ainult aruanne on veel teha jäänud, aga õppejõu sõnul ootab ta seda kõige hiljem jaanipäevaks, seega saame enne end välja puhata. Tegelikult oli vahva praks, kuigi jube väsitav.

mina ja meteoroloogiline onn

Kommentaare ei ole: