esmaspäev, 22. september 2014

Mini-SOS + Valgus kõnnib Kadriorus

Laupäev-pühapäev olime lihtsalt koos ja nautisime seda, et kallis on jälle Tallinnas ja kodus. Koolinädal läks kiirelt. Neljapäeval ma koolis ei käinud, kuna ma käisin Männi pargis üritusel Mini-SOS. See kujutas endast nö maastikumängu lasteaia- ja 1. klassi lastele. Meie oma Punase Risti punktis tutvustasime lastele raamatut "Oskame olla" ehk rääkisime neile, et süstlaid ei tohi maast üles korjata ja võõraste onude-tädidega ei tohi kaasa minna, kui nad kutsuvad ja helkurit peab kandma jne. 

Nad olid enamuses väga armsad. Üks lasteaiarühm reaalselt kogunes täiesti minu ümber - üks poiss kallistas mind terved 10 minutit ja üks tüdruk näppis mu käevõru ja mõni kuulas mu juttu kah :) Vahepeal saime Kaitseliidu telgis võileibu ja teed ja siis tegime veel 6 gruppi. Kokku oli neid rühmasid-klasse 12 igale ühele (e mina sain 12, Liis sain 12 ja venekeelne punkt sai 12). Lõpuks saime Lilialt tänutäheks šokolaadi ja tegelt see päev oli niii tore. :)

Õhtul läksime Kadriorgu, kus toimus iga-aastane üritus "Valgus kõnnib Kadriorus". Luigetiigi juures oli Maarja kontsert, mis oli nii ilus. Vaatasime küünlaid ja päikeseloojangut ja kuulasime ilusaid lugusid "Vana vaksal" ja "Homme". Pärast kõndisime pimedas pargis ringi ja käisime trummi-show'd ka kuulamas, mis oli väga võimas. Lõpukontsert (Traffic) ei tekitanud mingeid ülevaid emotsioone, aga tore oli ikka. Lahkusime enne ilutulestikke, et enne suurt massi trammi peale jõuda ja koju saada. Olime mõlemad hirmus väsinud. Ja kodus ootas mind kirjutamist vajav kirjand... (Mille valmis sain!)




Kommentaare ei ole: