esmaspäev, 22. september 2014

Puhkuse lõpp

Reedel oli väike istumine sõpradega Martti pool. Kohale tulid Joosep, Männik, Liisa ja Raki. Ma olin kolm suurt taldrikutäit pirukaid teinud, mis läksid päris ruttu. Männikule maitsesid eriti spinati-juustu omad, jeiii. Umbes kella 1 paiku tuli Samuel ka oma tüdrukuga ja lõpuks nägime tema ka ära :) Kahjuks olin ma selleks ajaks juba nii väsinud, et suutsin Martti süles enne Samueli lahkumist magama jääda.

Eile käisime Marttiga piljardit mängimas ja siis otsustasime ise hamburgereid teha ja  Matrixit vaadata. Kotletid tulid nii head ja pistsime kõik pintslisse. Ma magasin Matrixi esimesest filmist vist umbes 2/3 maha ja viimase filmi final fight'ist ka osa. Täna koristasime ja pakkisime Martti asju ja sahmerdasime ringi. Nii kurb oli hüvasti jätta jälle, aga teadmine, et näeme teineteist juba varsti, annab jõudu. Kui veab, siis see nädalavahetus. Kui mitte, siis järgmine või ülejärgmine. Eks näis :)


Kommentaare ei ole: