teisipäev, 2. september 2014

Teadmiste päev

Eile algas piduliku aktusega minu ja Laura kaheteistkümnes ja ühtlasi viimane kooliaasta. 

Saime pisikesed 1. klassi astuvad mudilased käe kõrval aulasse viia, mis oli väga armas. Neid oli nii palju (kolm paralleeli) ja nad nägid nii nunnud välja pisikestes koolivormides :D

Aktuse teemaks oli Nukitsamees. Jan mängis Nukit ning Elise ja Kaarel Itit ja Kustit. Aktus oli väga lõbus, eriti siis kui Nuki saiade ja rätipoisiga ringi kargles ja Iti juukseid süüa üritas. Kuustiku kõnes jäi kindlasti kõigile vastsetele abiturientidele meelde lause "Hakake ometi kord õppima!".

Peale aktust võtsime oma lapsed jälle käekõrvale ja viisime nad trummipõrina saatel pika rongkäiguga Luise tänavale algklasside majja. Tüdruk, kes mul käe otsas oli, jutustas mulle oma kassist ja kaladest ja sellest, kuidas ta käib külmkapist jääkuubikuid söömas. :)

1 kommentaar:

Maria ütles ...

Nii armas! Ma mäletan, ma käisin ka väiksena salaja külmkapis jääkuubikuid söömas. :)