esmaspäev, 29. september 2014

Teadlaste öö

Sel aastal olin Teadlaste ööl korralduse poole peal - olin vabatahtlik Tallinna Tähetornis, kus korraldasime astronoomiateemalist orienteerumismängu.

Kohale jõudsin ma reede õhtul kella viieks nagu kokku lepitud. Teised kolm tüdrukut jõudsid ka üsna pea ja Mario jagas meile ülesanded kätte. Mina ja üks teine tüdruk läksime kaugemaid orienteerumispunkte paika panema, teised kaks tüdrukut panid lähemad punktid üles. Tegime siis kahekesi tiiru ära, peitsime punktid ära ja läksime tähetorni kommi sööma.

Iga punkt tähistas üht Päikesesüsteemi objekti, kas siis planeeti või asteroidi ja nende omavaheliste kauguste suhe oli enam-vähem sarnane sellele, mis päriseltki. Igas punktis oli üks küsimus vastava objekti kohta, millele tuli õigesti vastata. Mängijaid tuli isegi päris palju ja kõigile meeldis väga, s.t emotsioonid tagasi jõudes olid vägagi positiivsed. Nii enne kui pärast said huvilised ka tasuta tähetornis ringi vaadata, binokliga linna vaadata (ilm oli üsna pilvine, nii et taevast vaadelda ei saanud). 

Vabatahtlikega istusime raamatukogus ja sõime küpsiseid ja ajasime niisama juttu. Martti jõudis ka Tallinna selle aja peale ja ta tuli mulle tähetorni järgi. Käisime viiekesi veel pimedas punkte maha võtmas ja saime paalju nalja :)) Kokkuvõttes, väga vahva õhtu oli!

Vabatahtlikud abilised

Kommentaare ei ole: