teisipäev, 3. jaanuar 2012

Laurale

Kolisin siis ka Blogspoti ümber. Olen tegelikult tükk aega mõelnud, et võiks, aga mind ikka hoidis see ekstreem.ee nii kinni... Sellist aadressi pole kellelgi ja see kuidagi siuke ebatavalisem koht või nii. Aga nüüd ikka kolisin ära.
Ühesõnaga... See postitus on pühendatud Laurale, kes mu esimese kujundusega hakkama sai. Võibolla kunagi muudan, hetkel olen suht rahul sellega =) Igatahes, Laura. Tead, mul on ikka kuradi hea meel, et sa olemas oled. Sinuga me ju räägime kõiki taga, keda vaja ja arutame, mida me peaksime tegema, kui lugu pekkis on. Ma ei kujuta ette, kellega ma selliseid asju muidu arutaks.

Aitäh, et sa selline armas õde oled! =)

5 kommentaari:

..::laura::.. ütles ...

Nunu. :) Sa ka.

Rammu ütles ...

Kas... te... mind... ka... taga... räägite...? ='''''''(

Kreete Kakk ütles ...

Kui väga vaja, siis räägime, aga praeguseni pole küll põhjust olnud :)

Leivo ütles ...

Vahva uus blogi.
Mõnes kohas oleks kergem lugeda kui font paremini välja paistaks :)
Laura tegi enda oma paremaks võibolla saab sinu oma ka sättida. Ja kirjutada saad ikka writeriga - eksole?

Kreete Kakk ütles ...

Püüan sättida seda fondi värki :)
Writeriga saab kirjutada jah.