laupäev, 14. jaanuar 2012

Aℓumiinium ruuℓib

tule ja võta mu hing
enne kui homsest saab täna
varjud otsivad sind
sina ei lase neid ära


Tundub, et väsimus on mulle viimaks järele jõudnud. Viimased nädalad on nii pingelised olnud... Terve see aeg, kui Laura siin oli, läksin kl 2 öösel või veel hiljem magama ja koolihommikuti kl 8 üles... Eile ka mingi kl 1 magama ja täna said vähemalt natuke välja puhata.

Hommikul oli kaki olla - olin üleni külma higiga kaetud, pea käis ringi, terve keha oli nõrk, kordamööda oli külm ja palav... Appi.

Maris läks täna vanasse majja oma kümnepäevast retreati tegema. Niisiis, teda näeme alles esmaspäeval. Homme õhtul tuleb Lise siia, seni pean Ional ja Alana Mayal üksi silma peal hoidma. Alana Maya ahistas jälle Kiisut ja ma pidin temaga nati pahandama. Iga kord, kui seda juhtub, ütleb ta, et rohkem ei tee, aga noh... Ikka ma leian teda aknalaualt teleka tagant või voodi alla roomamas, vaibaklopits käes, et Kiisut kiusata.

Vot seal tahaks praegu jalutada...

Kommentaare ei ole: