kolmapäev, 11. jaanuar 2012

A wee bit better...

Täna koolis oli suht huvitav.

Rural Skillsis ei teinud me peaaegu midagi. Siis vaba tund. Raamatukogus.

Module'i esimene tund oli World Cinema, kus lõpetamise ära filmi "Africa United" ja alustasime mingit itaalia filmi "Cinema Paradiso". See itaalia film oli ikka vääga kahtlane. Absoluutselt midagi ei saanud algusest aru. Eks järgmine nädal vaatab edasi.

Siis oli RMPS (Religious, Moral and Philosophical Studies). Seal arutasime liikidevahelist ebaõiglust või midagi sellist. Ei oska paremini seletada. Ehk siis... Filmi "Avatar" põhjal. Vaatasime ja arutasime, kuidas (osad) inimesed Na'visid kohtlesid. Nagu madalamat astet. Tunni lõpus vaatasime niisama Avatari.


Vabandust, mulle meeldib, kui igas postis pilt on.
Viimased tunnid olid kehalised. Seal oli huvitav: tegime igasuguseid teste. Kindla aja (ei mäleta enam, mis see aeg oli) jooksul nii mitu kõhulihast, kui suudad (28).
Kui kõrgele koha pealt hüpata suudad. (Selleks oli selline huvitav mõõduasi seina peal, mille igaüks oma käega ülespoole lükkas, et asi võrdne oleks ja siis hüppas. Raske seletada nats.

Siis painduvus. Istud, jalad sirgelt ees vastu üht kasti ja siis paindud ettepoole ja lükkad ühte riba kasti peal nii kaugele kui suudad. See riba liigub siis mööda joonlauda ja siis vaatad, kui kaugele see läks. Mina sain 40 cm edasi seda. Ma arvan, et need olid sentimeetrid...

Ja mu lemmik oli käe (sõrmede) tugevuse mõõtmine. Võtad ühe värgenduse kätte ja pigistad nii kõvasti kui saad ja siis see näitab, kui tugev sa oled vms... Mina olin tüdrukutest kõige parem ^^ (Tulemus: 42)

See käetugevuse mõõtmise asi:

Kommentaare ei ole: