esmaspäev, 9. jaanuar 2012

Kurgid lähevad ruttu, oioi.

Laupäeval oli päris... Igav päev tegelikult.
Maris, Mumm, Jim, Laura ja Alana Maya läksid kõik ühte budamunkade kloostrisse. Mina ja Iona otsustasime koju jääda. Vabandust, aga mind väga ei tõmba sellised kohad... Ma ei leia, et need oleksid minu jaoks superpõnevad. Aga see selleks.

Kodus passides alustasin oma raamatut "Keha", mille issilt sain. Aitäh selle eest, btw. Tundub igati huvitav raamat. Mis siis, et nüüdseks olen alles 70 lehekülge ära lugenud.

Siis mingi hetk otsustasime Ionaga Penponti Tea Roomi minna, et midagi süüa. sõin jälle seda hiiglaslikku küpsekartulit juustu ja ubadega. Nämmm!
Põhimõtteliselt selline nagu pildil, ainult et juustu oli palju rohkem... :P


Varsti (peaaegu õhtusöögi ajaks) jõudsid teised ka tagasi. Tegime piimasuppi ja soojendasime eelmise õhtu ülejääke (riis juustukastmega, yummi). Ja pärast mängisid kõik lapsed koos peitust. Oh, kui ammu seda viimati teha sai! Lõpuks ma olin päris väsinud jooksmisest (Lugesime vaid 24-ni, sest Alana Maya vist eriti rohkem ei osanud...) ja väikestes urgastes istumisest.

Õhtu lõpetas Matrixi kolmanda osa vaatamine Laura ja Ionaga ja kolme peale pistsime ka kolm suurt kurki nahka.

3 kommentaari:

Leivo ütles ...

Nüüd suuremas majas on ka rohkem kohti kuhu end peita :)

Kreete Kakk ütles ...

On jah, paris lobus oli mangida.

Maria ütles ...

Lõpuks hakkasid "Keha" lugema!! =) Jeeeeee! :D