teisipäev, 10. jaanuar 2012

Wheesht!

Tänane hommik oli ikka "tore" -.-
Äratuskellal lasin mingi 4 korda vist uuesti heliseda, eelmisel õhtul olime jälle kell 2 magama läinud (rääkisime veel juttu muidugi ka). Põhimõtteliselt vist iga õhtu oleme kl 2 või hiljemgi magama läinud... Ups.

Kell 8:08 raputasin Laurat kõvemini, et üles äratada. Ta podises midagi seal omaette. Ütlesin siis midagi sellist, et aeg üles tõusta ja kooli minna jne. Laura siis läbi une seletas vastu, et "kuule, ma arvan, et ma täna ei tule kooli." Ma olin ikka parajalt meeleheitel, kui ta mulle kogu aeg vastu ajas ja mina teda ikka veenda püüdsin.

Lõpuks olin ta peale natuke kuri ja otsustasin siis, et las magab pealegi. Riidesse pannes ja muid asju toimetades kolistasin meelega hästi kõvasti, et äkki ta ärkab selle peale üles. Ära minnes jätsin toas tule ka põlema. Koolis olin ka tige edasi. Laura!!!!!


Muidu oli päev suht OK. Tunnid olid lebod, inglise keeles oli muidugi eluigav jälle. Koju jõudes olin jube näljane, sest olin oma rahakoti koju unustanud ja ei saanud sellepärast koolis süüa.
Õhtusöögiks tegi Maris oma super-wokki. Ja neid hiiglaslikke ahjukartuleid. Baked beanside ja riivitud juustuga. See on mu lemmiktoit nüüd. (A)

Ja veel hiljem jagas Maris osasid oma riideid Laurale ja mulle. Asi käis siis nii, et Maris tegi meile väikesi riidekuhjakesi, millest Laura proovis esimesena asju ja need mis suured olid, tulid mulle edasi. Mumm sai ka ühe kampsuni. Sobis talle. Ja Laura valis omale paar salli kah veel. Mina võtsin ka ühe. Marisel neid ikka terve mägi O.O

Täna õhtul tuleb ka ilmselt väga hiline magamaminek...
Ja tegin oma käest ka pilti, väga põnev ma tean.


Postituse pealkiri tuli random. (Šoti keeles "Vait!")

Kommentaare ei ole: