kolmapäev, 18. jaanuar 2012

y=3 ja 2y=?

Mis ma siis alates viimasest postitusest teinud olen...

Pühapäeval koristasime Iona ja Alana Mayaga kodu nats, et kui Lise tuleb, ei oleks nii jube kõik. Mina pesin terve mäe nõusid ära ja panin pesud kuivama ning Iona tegi elutuba ja muidu asju. Pärast käisin pooled toad veel tolmuimejaga üle.

Eile oli päris okei päev. Koolis. Registration oli võimlas. Ma vihkan kui see seal on, siis peab alati jalanõud ära võtma -.- Siis pärast läksime SE asemel raamatukokku, et otsida infot ülikoolide kohta jne. Kuna mul hetkel mingit plaani pole siin ülikooli minna, siis vaatasin Eesti ülikoole. Põhimõtteliselt, mul mõtteid on, mida teha tahaksin.

Inglise keel polnudki eile kõige hullem - analüüsisime luuletust. Kaks tundi. Aga ma ei surnudki igavusse. PS-is oli üsna lõbus. Tegime mingeid haigeid nalju markeritega.

Täna oli J-U-B-E koolipäev. Juuksuris oli kõigist ees, kuna teised olid eelmine nädal oma Pead maha jätnud ja mina ainsana sain ülesannet täita. Täna istusin täiesti niisama 2 tundi. Rural Skills oli eluigav. Esimene tund niisama olime, lobisesime kuni õpetaja mingeid asju otsis omal. Teine tund tegime oma Farm Study edasi, mis on lihtsalt... Maiteagi mis.

Ja matemaatikas jäin reaalselt magama. Mrs Bruce õpetas teistele teemat (võrrandisüsteemi lahendamine), mida mina juba väga hästi teadsin (tõsiselt, tegelesime selle teemaga Eestis päris kaua) ja keegi ei saanud absoluutselt midagi aru. Ma magasin vist kuskil tund aega kahest tunnist.
Ja kui dumb'id nad võivad vahel olla...

Tahvlil on võrrand x+2y=10
Mrs Bruce: "If y equals 3, then 2y equals...?"
Vaikus.
Mrs Bruce: "Well?"
Klass: "Six...?"

Kommentaare ei ole: